nedjelja, 29. listopada 2017.

Transistor - spoj storytellinga i odličnog gameplay dizajna kakav se rijetko viđa u indie vodama




Nevjerojatno je što je sposoban napraviti tim od 12 ljudi.

Transistor iako na prvi pogled ne iskače previše od "još jednog indie projekta", ispod haube krije izuzetno sofisticiranu gameplay formulu. 



U suštini, tipična RPG ideja aktivnih i pasivnih vještina ovdje je modificirana tako da svaki skill ima 3 različita efekta, dok aktivacija pojedinog ovisi o tome ako se skill stavi u aktivni, "gem" ili pasivni slot. A kombinacije su beskonačne - do samog kraja ovo 10-satnog druženja s igrom (neki prosjek), igrač može neprestanim eksperimentiranjem pronaći neke nove ubojite kombinacije vještina koje primjenjuje u kombinaciji real-time i pomalo šahovske turn-based borbe.

Oni koji si vole otežati život i žele možda veću trajnost igre, mogu aktivirati tzv "limitere" koji protivnicima daju određene boostove s kojima borba postaje izazovnija, no igrač tako brže generira iskustvene bodove, otključava nove vještine čime se naravno poveća broj mogućih kombinacija stats boostova.

U prijevodu, teža borba == više iskustvenih bodova == novi zanimljivi skillovi == više mogućih kombinacija == veća satisfakcija. Čak i neprijatelji s odmicanjem igre dobivaju nove mogućnosti i boostove čime se zadržava balansiranost borbe te je igrač tako cijelo vrijeme prisiljen koristiti svoje sive stanice.

Naravno, gameplay nije jedini front gdje ova igra podiže obrvu. Kao i u slučaju Bastiona, developer je implementirao stil naracije u kojem igra sustavno prati što igrač radi pa tako cijeli proces prezentacije radnje dobivaju jednu personalnu notu. 


Tema igre je također vrlo zanimljiva - iako na prvi pogled dobivamo još jednu ljubavnu priču (i osvetu), u pozadini se krije nešto mnogo konkretnije što u ovom slučaju ne mogu previše komentirati da nekome nešto ne spojlam.

Vizualno predivan uz fenomenalan soundtrack Darrena Korba (nakon Bastiona još jedna odlična suradnja), Transistor je naslov koji se ne bi smio preskočiti. 


Uz jedinu manu da možda na trenutke to silno taktiziranje u borbi može postati naporno (ili to je samo slučaj sa mnom), gotovo je nemoguće ovoj igri pronaći neku smislenu manu.

Topla preporuka.


Ovaj komentar dostupan je i na mojem Steam profilu.

Objavi komentar