nedjelja, 22. studenoga 2015.

Game of Thrones by Telltale - (nevjerojatan) manjak inspiracije u gotovo najboljem fantasy predlošku






Telltale kao da je shvatio bit “zabavnih medija” – ispričaj dobru priču

Palimo se na ovo boldano još od kada smo počeli šarati po špiljama. Zato su mulci poput mene i po peti puta sposobni iskeširati 150kn za video igru koja je, "iznenađujuće", i u Game of Thrones obradi ponovno simulator dijaloga gdje svi putevi vode u Rim. 

Unatoč solidno napisanom scenariju gdje svaka epizoda ima nekakvu jasnu strukturu koju “igrač” može normalno slijediti, GoT narativno zapravo ne nudi ništa što već nismo vidjeli u The Walking Deadu ili u prilično dobrom Tales from the Borderlandsu. Opet puno drame s protagonistima koji ne mogu pratiti pojavu i karizmu televizijskih likova (Ramsay je opet BOG) i gdje već od prve epizode znaš kako si nebitan u tom svijetu. 

Rekli bi neki malo predaha od tipičnog BioWareovog scenarija spasitelja svemira, al’ tamo barem možeš pucati po ljudima ili ubijati zmajeve koji su nebitni za glavnu radnju. Ovdje si osuđen gledati sapunicu u kojoj imaš tek iluziju izbora (pa se pitaš cijele vrijeme what's the point?), s pečatom svijeta bogatog debeljka da poput mene prije kupnje misliš kako će to sve rulati kao u seriji pa ćeš zaboraviti da je već scenarist sve odlučio umjesto tebe.

Rekao bi da je Telltale malo upao u stvaralačku krizu (posebice nakon što sam htio tražiti povrat novca zbog 10 uzalud bačenih sati u drugu sezonu The Walking Deada), no vrlo dobar Tales from The Borderlands me nekako demantira. 

Tako da ono – preskoči ovu igru, odigraj ovu koju sam dva puta pohvalio u tekstu i napravi peticiju da ljudi koji su dobili u ruke obradu najboljeg fantazijskog svijeta ikad odu raditi Facebook igre gdje je pisanje nebitno. Okrutno možda, no kako Telltaleve igre ne nude ništa drugo, nažalost i nužno.

Nema komentara: